Få jeres egen Bryllupshjemmeside

Skrevet af  Henrik Holm Nielsen

Rigtig mange brudepar laver en bryllupshjemmeside som et supplement til den invitation, som udsendes til de mange gæster. Og det er også en rigtig god ide, da det - hvis det gøres korrekt - både kan forlænge minderne om dagen, og derudover kan en hjemmeside også hjælpe med kommunikationen om de mange praktiske informationer og detaljer ifm. festen, lokationerne, gaveønsker, polterabends og noget så simpelt som efterfølgende fremvisning og distribution af billederne fra dagen og festen.

Skal der være blomster på jeres bryllupshjemmeside?Det er vist kendt af de fleste brudepar, at der kan være rigtig meget arbejde forbundet med at arrangere et bryllup. Så derfor er det oplagt, at benytte en hjemmeside til samling og præsentation af nogle af de mange informationer, som jo alligevel skal ud til alle. På den måde, kan man i invitationen fokusere på den glædelige anledning og så henvise til hjemmesiden for alle de praktiske informationer.

Ligeledes er en bryllupshjemmeside også den mest oplagte måde at fremvise og/eller dele billeder på efter dagen og festen - så slipper i for at emaile de mange billeder eller måske endda producere endeløse stakke af cdrom, som derefter skal distribueres til de interesserede gæster.

Fremvis fx. jeres bryllupsringe på en bryllupshjemmeside.Der er rigtig mange ting og informationer, som med fordel kan placeres på en hjemmeside. Og for at hjælpe med at gøre hele oplevelsen omkring brylluppet så god som mulig, har vi sammensat en bryllupshjemmeside til en fast pris. Pakken indeholder de emner som efter vores erfaring, indeholder netop det et kommende brudepar oftest ønsker på deres bryllupshjemmeside.
MEN - indholdet kan naturligvis tilpasses efter individuelle behov og ønsker.

Jeres bryllupshjemmeside indeholder:

En flot hjemmeside (komplet CMS system, så i selv kan rette alt indholdet), med slideshow foroven indeholdende op til 5 fotos af brudeparret, kirken, steder som har betydning el. andet som ønskes indsat. 

Forside - velkomst og beskrivelse af begivenheden, evt. med foto af det kommende brudepar.

Sider/menupunkt til følgende informationer.
- Side til beskrivelse af dagen, tidsplan, mødetidspunkter, mødesteder etc.
- Side til beskrivelse af kirken/rådhuset og evt. årsagen til at vielsen holdes netop dér.
- Side til beskrivelse af lokationen hvor festen afholdes.
- Side med beskrivelse af kørselsvejledning samt kort (evt. kort fra Google Maps, med mulighed for brug af Google kørselsvejledning)
- Side med beskrivelse af ønsker el. andet ifm. Polterabend, dresscode, festen etc.
- Side med beskrivelse af gaveønsker
- Side med beskrivelse af muligheder for overnatning, evt. aftaler med hotel, vandrehjem eller lign.
- Side med beskrivelse af kontaktpersoner ifm. gaveønsker, toastmaster, brudepiger, overnatning etc.

Galleri til billeder som kan opdeles i kategorier - fx. Kirken, Vielsen, Fotos af brudeparret, Festen el. lign.

Blog - en mulighed for at brudeparret kan beskrive tanker, oplevelser, hændelser, ideer eller andet ifm. begivenheden eller arrangementet, så alle kan følge med i processen.

Formular som gæsterne kan benytte som tilkendegivelse af deltagelse/afbud til brylluppet. Hver tilmelding/afbud fremsendes automatisk til brudeparret som email.

Gæstebog - mulighed for at gæster kan kommentere eller sende brudeparret hilsener både før og efter festen.

Mulighed for at linke/synes om til Facebook

Eget domænenavn og webhotel i 6 md. inkluderet (kan efterfølgende forlænges såfremt det ønskes).

Det glade brudepar.Bemærk; alle sider/menupunkter er valgfrie og kan erstattes med andre emner såfremt det ønskes.
Ligeledes kan flere eller alle sider beskyttes af brugernavn, så gæsterne først skal logge ind for at få adgang til siderne.

Brudeparret leverer:

Alle personlige fotos som ønskes benyttet på hjemmesiden i højest mulige opløsning.
Alle tekster - kan enten fremsendes til os, så vi kan indtaste dem for jer - eller også får i en introduktion til brug af hjemmesiden, så i selv kan indtaste/rette indholdet på alle siderne.

Vi klarer resten!

Vi laver en unik hjemmeside - dvs. der er IKKE tale om en standard hjemmeside, som benyttes til alle/flere af vores kunder. Hjemmesiden laves i den stil/tema i ønsker - fx. romantisk eller specifikke farver og vi sørger for at den er klar, når i udsender invitationen til gæsterne, hvori i så henviser til hjemmesiden for indhentning af praktiske oplysninger.

Hvis i allerede har udarbejdet invitationen og ønsker at benytte grafiske elementer på hjemmesiden, som også benyttes i invitationen, så lad os det vide - så indarbejder vi elementerne i hjemmesiden, så både invitation og hjemmeside "hænger sammen".

Samlet pris for hele pakken - kr. 5.000,- ex. moms

Kontakt os for en uforpligtende snak om netop jeres bryllupshjemmeside - også hvis i bare har spørgsmål til indhold, design eller funktionalitet.

Til toppen